Prisgaranti
Hvis du finder den samme vare til en lavere pris, matcher vi prisen og giver dig 15% af forskellen tilbage.
Prisgaranti
Hvis du finder den samme vare til en lavere pris, matcher vi prisen og giver dig 15% af forskellen tilbage.
Prisgaranti
Hvis du finder den samme vare til en lavere pris, matcher vi prisen og giver dig 15% af forskellen tilbage.
Hva betyder Prisgaranti?
Prisgaranti betyder, at hvis du som kunde finder en tilsvarende vare til en billigere pris hos en af vores konkurrenter, så vil vi tilbyde dig samme pris - plus 15% af differencen. Dette gælder også vores egne priser.
Eksempel:
Du finder en vare hos en af vores konkurrenter til 150 kr. Du har lige købt den samme vare hos os til 250 kr. Vi vil så refundere differencen, som er 100 kr, og yderligere give dig 15 kr ekstra i kompensation.
Hvornår gælder Prisgarantien?
Følgende kriterier skal være opfyldt, for at prisgarantien vil gælde:
- Der skal foreligge et reelt køb af den pågældende vare hos os.
- Det samlede beløb, der ønskes refunderet, skal VÆRE OVER 20 kr (af administrative årsager).
- Det skal være hos en dansk webshop med dansk cvr nr. og varelager placeret i Danmark.
- Varen skal være nøjagtig den samme. Produktnavn, producent, farve mv.
- Varen må ikke være udsolgt eller en bestillingsvare, men skal være på lager til levering inden for 1-3 dage.
- Prisen skal være på 1 stk. af varen (ikke mængdetilbud, eller f.eks. 2 stk for X kr).
- Prisgarantien gælder ikke tilbud der kræver medlemskab. Såsom en inkøbsforening eller nogen form betaling for at få adgang til tilbuddet.
- Prisgarantien omfatter udelukkende varer af danske regler for moms, told, garanti og forbrugerbeskyttelse.
- Prisgarantien kan ikke kombineres med en rabatkode på den givne varen.
- Kunden skal dokumentere prisforskellen og varens tilgængelighed i form af et billede og en link til den givne vare.
Hvordan benytter jeg Prisgarantien?
For at bruge prisgarantien skal du sende en melding på vores KONTAKTSKEMA. Vælg emnet "Prisgaranti" og fyld ud alle linjer i skema samt vedhæft de billeder som der blevet anmodet om. På den måde kan vi behandle din forespørgsel hurtigere. Når den er mottaget, vi vil derefter vurdere, om du har ret til at drage fordel af prisgarantien eller ej.
Henvendelser om prisgaranti besvares normalt inden for 48 timer hver arbejdsdag, dog kan der kunne opstå forsinkelser i forbindelse med store kampagner, lagerfejl og lignende.
Prisgarantien er gældende op til 3 dager efter, at din odre er afsendt fra vores lager. På vores egne priser, gælder prisgaranti i 30 dage. Første dag er når sporingen aktiveres hos PostNord eller Bring.
Hva betyder Prisgaranti?
Prisgaranti betyder, at hvis du som kunde finder en tilsvarende vare til en billigere pris hos en af vores konkurrenter, så vil vi tilbyde dig samme pris - plus 15% af differencen. Dette gælder også vores egne priser.
Eksempel:
Du finder en vare hos en af vores konkurrenter til 150 kr. Du har lige købt den samme vare hos os til 250 kr. Vi vil så refundere differencen, som er 100 kr, og yderligere give dig 15 kr ekstra i kompensation.
Hvornår gælder Prisgarantien?
Følgende kriterier skal være opfyldt, for at prisgarantien vil gælde:
- Der skal foreligge et reelt køb af den pågældende vare hos os.
- Det samlede beløb, der ønskes refunderet, skal VÆRE OVER 20 kr (af administrative årsager).
- Det skal være hos en dansk webshop med dansk cvr nr. og varelager placeret i Danmark.
- Varen skal være nøjagtig den samme. Produktnavn, producent, farve mv.
- Varen må ikke være udsolgt eller en bestillingsvare, men skal være på lager til levering inden for 1-3 dage.
- Prisen skal være på 1 stk. af varen (ikke mængdetilbud, eller f.eks. 2 stk for X kr).
- Prisgarantien gælder ikke tilbud der kræver medlemskab. Såsom en inkøbsforening eller nogen form betaling for at få adgang til tilbuddet.
- Prisgarantien omfatter udelukkende varer af danske regler for moms, told, garanti og forbrugerbeskyttelse.
- Prisgarantien kan ikke kombineres med en rabatkode på den givne varen.
- Kunden skal dokumentere prisforskellen og varens tilgængelighed i form af et billede og en link til den givne vare.
Hvordan benytter jeg Prisgarantien?
For at bruge prisgarantien skal du sende en melding på vores KONTAKTSKEMA. Vælg emnet "Prisgaranti" og fyld ud alle linjer i skema samt vedhæft de billeder som der blevet anmodet om. På den måde kan vi behandle din forespørgsel hurtigere. Når den er mottaget, vi vil derefter vurdere, om du har ret til at drage fordel af prisgarantien eller ej.
Henvendelser om prisgaranti besvares normalt inden for 48 timer hver arbejdsdag, dog kan der kunne opstå forsinkelser i forbindelse med store kampagner, lagerfejl og lignende.
Prisgarantien er gældende op til 3 dager efter, at din odre er afsendt fra vores lager. På vores egne priser, gælder prisgaranti i 30 dage. Første dag er når sporingen aktiveres hos PostNord eller Bring.
Hva betyder Prisgaranti?
Prisgaranti betyder, at hvis du som kunde finder en tilsvarende vare til en billigere pris hos en af vores konkurrenter, så vil vi tilbyde dig samme pris - plus 15% af differencen. Dette gælder også vores egne priser.
Eksempel:
Du finder en vare hos en af vores konkurrenter til 150 kr. Du har lige købt den samme vare hos os til 250 kr. Vi vil så refundere differencen, som er 100 kr, og yderligere give dig 15 kr ekstra i kompensation.
Hvornår gælder Prisgarantien?
Følgende kriterier skal være opfyldt, for at prisgarantien vil gælde:
- Der skal foreligge et reelt køb af den pågældende vare hos os.
- Det samlede beløb, der ønskes refunderet, skal VÆRE OVER 20 kr (af administrative årsager).
- Det skal være hos en dansk webshop med dansk cvr nr. og varelager placeret i Danmark.
- Varen skal være nøjagtig den samme. Produktnavn, producent, farve mv.
- Varen må ikke være udsolgt eller en bestillingsvare, men skal være på lager til levering inden for 1-3 dage.
- Prisen skal være på 1 stk. af varen (ikke mængdetilbud, eller f.eks. 2 stk for X kr).
- Prisgarantien gælder ikke tilbud der kræver medlemskab. Såsom en inkøbsforening eller nogen form betaling for at få adgang til tilbuddet.
- Prisgarantien omfatter udelukkende varer af danske regler for moms, told, garanti og forbrugerbeskyttelse.
- Prisgarantien kan ikke kombineres med en rabatkode på den givne varen.
- Kunden skal dokumentere prisforskellen og varens tilgængelighed i form af et billede og en link til den givne vare.
Hvordan benytter jeg Prisgarantien?
For at bruge prisgarantien skal du sende en melding på vores KONTAKTSKEMA. Vælg emnet "Prisgaranti" og fyld ud alle linjer i skema samt vedhæft de billeder som der blevet anmodet om. På den måde kan vi behandle din forespørgsel hurtigere. Når den er mottaget, vi vil derefter vurdere, om du har ret til at drage fordel af prisgarantien eller ej.
Henvendelser om prisgaranti besvares normalt inden for 48 timer hver arbejdsdag, dog kan der kunne opstå forsinkelser i forbindelse med store kampagner, lagerfejl og lignende.
Prisgarantien er gældende op til 3 dager efter, at din odre er afsendt fra vores lager. På vores egne priser, gælder prisgaranti i 30 dage. Første dag er når sporingen aktiveres hos PostNord eller Bring.