Faktura og betaling
At betale før, eller betale efter det er spørgsmålet!
Hvor kan jeg finde min faktura?
Klarna sender fakturaen til den e-mailadresse, du har angivet ved bestilling. Du kan også logge ind på Klarna-appen eller på klarna.dk og se information om alle dine fakturaer. I appen kan du også betale og udskyde fakturaer.
Hvorfor kan jeg ikke vælge en faktura?
Når du vælger en faktura, foretages der en kreditvurdering, og der kan være mange årsager til, at du ikke får nogen eller meget begrænset kredit hos Klarna. Af hensyn til dit privatliv har Garnius ikke adgang til information om dette, og vi anbefaler at kontakte Klarna på telefon +45 69 91 88 81 hvis du har brug for hjælp. DU kan også benytte dig af Klarnas Kundeservice Chat i Klarna-Appen eller på Klarna.dk for hurtig hjælp.
Kan jeg bestille på telefon?
Desværre kan vi ikke modtage bestillinger via e-mail, dette er på grund af privatlivets fred.
Klarna kalder det Smoooth. Vi er enige.
Med Klarna som betalingsmetode kan du vælge mellom kort og faktura.
Ved kortbetaling reserveres pengene på kontoen, når du gennemfører købet, indtil din ordre er afsendt. Alle kortbetalinger behandles af Klarna, som kontrollerer, om kortet er godkendt til køb.
Vælger du faktura, modtager du den på e-mail fra Klarna, når pakken sendes fra os og fungerer som kvittering for dit køb. Fakturaen forfalder 30 dage fra pakken er afsendt fra vores lager.
Du kan uden ekstra omkostning udskyde forfaldsdatoen med 10 dage i Klarna-appen eller på Klarna.dk
Læs de fulde vilkår og betingelser for Klarnas Shopping Service her.
Hej! Hvad kan vi hjælpe dig med?
Vigtig information:
Vi beder dig om ikke at sende flere henvendelser om samme sag, hvis du allerede har sendt en tidligere. Vi vil besvare din henvendelse så hurtigt vi kan. – Tak for forståelsen!
Fandt du ikke det, du ledte efter?
Du er velkommen til at sende os en forespørgsel via kontaktformularen nedenfor, så hjælper vi dig gerne.
Telefonen er lukket pga ændret struktur hos kundeservice. Du kan kontakte os via vores kontaktskema eller chat
Åbningstid:
Mandag - Fredag kl. 07:30-15:30
Vores skønne kundeservicemedarbejder holder frokost kl. 11:30-12:30. Der besvares ikke henvendelser i dette tidsrum.
Kontaktskema:

Chat med os!
BEMÆRK!Vi beder dig have ordrenummeret og relevant information klar, når du chatter med os, så vi kan hjælpe dig så hurtigt som muligt. Vi gør opmærksom på, at vi ikke kan besvare sager vedrørende reklamation, mangel på garn til strikkepakke, partinummer og prisgaranti på chatten. Ønsker du hjælp med dette, beder vi dig om at benytte vores kontaktskema. |
Vores chat er åben Mandag til Fredag
Kl. 09.00 til Kl. 11.15
og
Kl. 12.15 til Kl. 14.00










