Hvordan man handler på Garnius.dk
Hvordan man handler på Garnius.dk
Hvordan man handler på Garnius.dk
HVAD HAR DU KIG PÅ?
Vi har et stort udvalg af garn, strikkepakker og strikketilbehør.
Det er både sikkert og nemt at handle, og du får varerne leveret i din postkasse eller til et udleveringssted.
SÅDAN GØR DU TRIN FOR TRIN:
1. FYLD INDKØBSKURVEN
Du kan finde de vare, du ønsker, ved hjælp af navigationsmenuen. Varerne er sorteret efter både producent og kategori, hvilket betyder, at du nemt kan finde det, du ønsker. Du kan også bruge søgefunktionen til hurtigt at finde en bestemt vare.
Når du har fundet de garner, du ønsker, klikker du på indkøbskurvsymbolet og derefter + eller - tegnet for den valgte farve for at justere antallet af varer, der skal tilføjes indkøbskurven. For strikkepakker kan du klikke på "tilføj til indkøbskurv" for at lægge varen i kurven.
Gentag dette indtil du har fundet alt hvad du vil bestille.
2. GÅ TIL KASSEN
Når du har lagt de varer, du ønsker at købe, i indkøbskurven, er det tid til at gå til kassen. Inden du bekræfter ordren, er det vigtigt, at du tjekker, at leveringsadressen og andre oplysninger er korrekte. Vælg derefter den ønskede betalingsmetode. Ønsker du at tilføje flere varer til indkøbskurven, kan du til enhver tid gå tilbage og finde flere varer. Når du er færdig, skal du bekræfte ordren.
3. BETAL VARERNE
Hos os kan du betale med Klarna eller MobilePay. Hvis du har valgt betaling via Klarna, har du mulighed for at betale med kort eller faktura. For mere information, se vilkår fra Klarna her.
4. GENNEMFØRT KØB
Når du har gennemført dit køb, kommer der en besked om, at din ordre er blevet bekræftet på vores hjemmeside, og en ordrebekræftelse vil blive sendt til den registrerede e-mailadresse inden for 30 minutter. Hvis du ikke modtager en bekræftelse, bedes du kontakte vores kundeservice, så vi kan undersøge dette.
5. MODTAG VARERNE
Du modtager en ordrebekræftelse via e-mail inden for 30 minutter efter købet er gennemført. Når varen er sendt fra vores lager, modtager du en leveringsbekræftelse med trackingnummer. Normal leveringstid fra vores lager er 3-6 hverdage. Er pakken for stor til postkassen, afleveres den til nærmeste udleveringssted.
Hej! Hvad kan vi hjælpe dig med?
Vigtig information:
Vi beder dig om ikke at sende flere henvendelser om samme sag, hvis du allerede har sendt en tidligere. Vi vil besvare din henvendelse så hurtigt vi kan. – Tak for forståelsen!
Fandt du ikke det, du ledte efter?
Du er velkommen til at sende os en forespørgsel via kontaktformularen nedenfor, så hjælper vi dig gerne.
Telefonen er lukket pga ændret struktur hos kundeservice. Du kan kontakte os via vores kontaktskema eller chat
Åbningstid:
Mandag - Fredag kl. 07:30-15:30
Vores skønne kundeservicemedarbejder holder frokost kl. 11:30-12:30. Der besvares ikke henvendelser i dette tidsrum.
Kontaktskema:

Chat med os!
BEMÆRK!Vi beder dig have ordrenummeret og relevant information klar, når du chatter med os, så vi kan hjælpe dig så hurtigt som muligt. Vi gør opmærksom på, at vi ikke kan besvare sager vedrørende reklamation, mangel på garn til strikkepakke, partinummer og prisgaranti på chatten. Ønsker du hjælp med dette, beder vi dig om at benytte vores kontaktskema. |
Vores chat er åben Mandag til Fredag
Kl. 09.00 til Kl. 11.15
og
Kl. 12.15 til Kl. 14.00










